Egyéb

7 szuperfinom és egészséges nassolni való, amitől a bőröd is szebb lesz

1. Étcsokoládé

A magas cukor és adalékanyag tartalmú csokoládéval ellentétben, a minimum 70%-os, tiszta étcsokoládé nagyon jó hatással van a szervezetre, és egyáltalán nem lesz tőle pattanásos a bőröd. Ráadásul karakteres ízének köszönhetően képtelenség belőle egyszerre nagy mennyiséget fogyasztani, így ideális nassolni való, ha csak útközben szeretnél valamit gyorsan harapni.

2. Olajos magok

A dió, mandula, mogyoró, kesudió, pisztácia és a többi olajos mag értékes telítetlen zsírokat, antioxidánsokat, ásványi anyagokat és vitaminokat tartalmaz, amelyek mind támogatják bőröd egészségének megőrzését. Így rendszeres, és mértékletes fogyasztásuknak köszönhetően bőröd puha és feszes lesz.

3. Alma

Tudod: minden nap egy alma, az orvost távol tartja. Azon felül pedig, hogy erősíti az immunrendszered, magas antioxidáns tartalma segít megőrizni bőröd üdeségét. Az alma az egyik legolcsóbb és legegészségesebb hazai gyümölcs. bármilyen napszakban fogyasztható nasi, így ropogtathatod akár munka közben, akár chips helyett a TV előtt.

4. Búzacsíra

Az értékes vitaminokat és ásványi anyagokat tartalmazó csírák különlegessége, hogy az adott mag minden értékes alkotóelemét erős koncentrátumban tartalmazza. Bár szendvicsekhez, főételek díszítéseként kedvelt, csak kevesen gondolnak rá nassolni valóként, pedig az édeskés búzacsíra amellett, hogy finom, nagyon egészséges is.

5. Zöldségchipek

Ha rajongsz a chipsekért, és régóta keresgélsz egészséges alternatíva után, akkor mindenképpen próbáld ki a zöldségchipeket. Ezek számtalan zöldségből készülhetnek, mint például céklából, sárgarépából, kelkáposzta leveléből, zellerből vagy karalábéból is. Ma már a boltok kínálatában is több variációból választhatsz, de otthon is egyszerűen elkészítheted. Vékonyan szeleteld fel a választott zöldséget, majd sütőpapíron süsd addig, amíg finom, ropogós lesz.

6. Müzli

Ha cukormentes, természetes, rostokban gazdag harapnivalót keresel, a müzli tökéletes választás. Akár magad is elkészítheted válogatott gabonákból, de, ha egyszerűbb megoldásra vágysz, a müzliszelet is jó választás.

7. Aszalt gyümölcsök

Édesek, rostban gazdagok, laktatóak és egészségesek. Az aszalt gyümölcsök emellett – legyen az barack, szilva vagy épp füge – kiváló serkentik az anyagcserét, amivel elősegítik a szervezetedben természetes méregtelenítő folyamatokat. A méregtelenítés pedig egyenlő a tiszta, egészségtől ragyogó bőrrel.

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás